Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου 2012
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΝΟΤΗ ΜΑΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
«Στη Βουλή οι θέσεις της Ομοσπονδίας Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.) για την Αξιολόγηση»
Ο Αναπληρωτής Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ και υπεύθυνος του τομέα κοινοβουλευτικής ευθύνης Οικονομικών, Βουλευτής Ηρακλείου Νότης Μαριάς κατέθεσε Αναφορά στον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού το από 19/11/2012 δελτίο τύπου της Ομοσπονδίας Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.) με θέμα «Αξιολόγηση: το φιάσκο (δυστυχώς συνεχίζεται…».
Σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου:
- Η όλη διαδικασία για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στήθηκε μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, για να περάσουν οι αποφάσεις πιο ανώδυνα χωρίς τις ιδιαίτερες αντιδράσεις τωνεμπλεκομένων φορέων της Εκπαιδευτικής Κοινότητας.
- Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού στις 1-10-2012 εξέδωσε Δελτίο Τύπου με θέμα «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου και του έργου των Εκπαιδευτικών– Το ερωτηματολόγιο», που ανάρτησε στον διαδικτυακό του τόπο καλώντας τους εκπαιδευτικούς να συμπληρώσουν ανώνυμα το ερωτηματολόγιο σε χρονική προθεσμία μιας εβδομάδας.Πλην όμως δεν υπήρξε συμμετοχή της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών στη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου.
- Τα σχολεία συρρικνώνονται έως 25% και ταυτόχρονα αυξάνεται ο αριθμός των μαθητώ
ν ανά τάξη παρόλο που σύμφωνα με το οικείο Υπουργείο θα διασφαλιστεί η ποιότητα στην εκπαίδευση.
- Οι διαφαινόμενοι αξιολογητές (Περιφερειακοί Διευθυντές, Διευθυντές Διευθύνσεων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Διευθυντές Σχολείων) έχουν κριθεί μόνο για τη θέση ευθύνης που κατέχουν και όχι ωςαξιολογητές.
Κατόπιν τούτου η ΟΛΤΕΕ ζητά επαρκή χρόνο για τη διαμόρφωση εκείνων των προτάσεων, που μετά από διαβούλευση και συναίνεση, θα δρομολογήσουν διαδικασίες αξιολόγησης αποδεκτές από την εκπαιδευτική κοινότητα και θα συνδράμουν στην ουσιαστική διασφάλιση της ποιότητας της εκπαίδευσης.
Στην αναφορά ο Νότης Μαριάς ζητάει απάντηση, ενέργειες και σχετική ενημέρωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου