Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

«ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ, ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΖΕΤΕ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΕΣ, ΔΙΑΛΥΕΤΕ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ» ΣΗΜΕΙΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΧΡΥΣΟΒΕΛΩΝΗ



Δελτίο τύπου 17/04/2013

ΣΗΜΕΙΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΧΡΥΣΟΒΕΛΩΝΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ

«ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ, ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΖΕΤΕ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΕΣ, ΔΙΑΛΥΕΤΕ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ»


Την αντίθεση των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ στις μείζονες πολιτικές του Υπουργείου Ναυτιλίας εξέφρασε στη Βουλή,  η Βουλευτής Μαγνησίας Μαρίνα Χρυσοβελώνη υποστηρίζοντας ότι ο κ. Μουσουρούλης προτάσσει τα επιχειρηματικά συμφέροντα αντί του γενικού συμφέροντος και ουσιαστικά οδηγεί τους ναυτικούς σε μία νέου τύπου δουλειά καθώς η συγκυβέρνηση με τις επιλογές της παίρνει το μέρος των εφοπλιστών αφήνοντας τους ναυτικούς να βουλιάξουν μέσα στην ανέχεια.

Πιο συγκεκριμένα η κ. Χρυσοβελώνη αναφερόμενη στην κυβερνητική ακτοπλοϊκή πολιτική για τους νησιώτες τόνισε ότι «έχουν καταδικαστεί στην απομόνωση

Το πρόβλημα δεν εντοπίζεται μόνο στη χειμερινή περίοδο αλλά ακόμη και κατά την τουριστική περίοδο με την ξαφνική διακοπή δρομολογίων από τους πλοιοκτήτες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι Βόρειες Σποράδες και ιδιαίτερα η Σκόπελος.


Σας το είχα επισημάνει και πέρυσι το καλοκαίρι, όταν μου είχατε απαντήσει εδώ στην Ολομέλεια πως «ο υπουργός δεν μπορεί να πιάσει από το αυτί τους εφοπλιστές» και έτσι επιλέγετε, με το Άρθρο 38 του παρόντος Νομοσχεδίου, να πιάσετε από το λαιμό τους νησιώτες. Είστε δηλαδή ξεκάθαρα υπέρ των εφοπλιστών χωρίς να κάνετε σοβαρή προσπάθεια, ούτε καν προσχηματικά, να στηρίξετε τις νησιώτικες κοινωνίες.

Να σημειωθεί πως πλέον από τους τρεις νησιωτικούς Δήμους Σκιάθου, Αλοννήσου και Σκοπέλου εξετάζεται η αγορά ή ενοικίαση επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου για να καλυφθεί η ανυπαρξία του Κράτους.

Πρόσφατα ο Δήμαρχος Σκοπέλου ήρθε σε επαφή με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης για να εξετάσουν την δημιουργία μιας ναυτιλιακής εταιρίας λαϊκής βάσης. Κι όλα αυτά επειδή δεν υπάρχει Κράτος που να παίρνει πρωτοβουλίες και να φέρνει αποτελέσματα στα νησιά».

Ιδιαίτερα αιχμηρή ήταν και σε άλλο σημείο της ομιλίας της η Βουλευτής Μαγνησίας όταν τοποθετήθηκε για τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου για τον οποίο προωθείται  υπαγωγή στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης

«Ακούμε διάφορα για στρατηγικούς σχεδιασμούς από πλευράς υπουργείου. Προωθείτε μέσω του λεγόμενου «Δικτύου Λιμένων Βορείου Ελλάδος» την υπαγωγή του ΟΛΒ στον ΟΛΘ. Έτσι μετά την ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών, ο ΟΛΘ θα είναι ο μόνος αρμόδιος να διαμορφώνει το νέο Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχέδιο του Ομίλου Εταιρειών που δημιουργείτε.

Σκοπός σας βέβαια δεν είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός της ανάπτυξης των λιμανιών αλλά να κάνετε ευκολότερη την δουλειά του ΤΑΙΠΕΔ προκειμένου αυτό να ιδιωτικοποιήσει γρηγορότερα καθέναν από τους Οργανισμούς Λιμένων – Ανώνυμες Εταιρίες που θα ανήκουν στο Δίκτυο.

Υπενθυμίζω εδώ ότι μιλάμε για τα 12 μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται και ο Βόλος. Πρόκειται δηλαδή για την απόλυτη διάλυση του ΟΛΒ, όπως τον γνωρίζουμε σήμερα, με το μοίρασμα των «ιματίων» του λιμανιού σε κάποιον ιδιώτη που θα αναλάβει την λειτουργία του και σε κάποιου είδους ημιδημόσια αρχή που εξ αποστάσεως θα προσδιορίζει την αναπτυξιακή κατεύθυνση του Βόλου για τις επόμενες δεκαετίες».

Συνεχίζοντας η κ. Χρυσοβελώνη παρουσίασε την πρόταση των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ καταγγέλλοντας την πρόθεση του Υπουργού να εξαιρέσει από τις διαδικασίες την εκπροσώπηση των τοπικών φορέων

«Πάγια θέση μας είναι ότι όλες οι ιδιωτικοποιήσεις που τυχόν απαιτηθεί να γίνουν θα πρέπει, χωρίς εξαιρέσεις, να εξυπηρετούν το γενικό – δημόσιο συμφέρον αλλά και να έχουν τύχει της έγκρισης όλων των κοινωνικών φορέων που εκφράζουν τα συμφέροντα της τοπικής κοινωνίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου