Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΡΙΝΟΥ ΟΥΖΟΥΝΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ


Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2013
 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΕΒΡΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ  ΜΑΡΙΝΟΥ ΟΥΖΟΥΝΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ  ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ


«Με αφορμή το πρόσφατο δημοσίευμα της Διοίκησης του Κυνηγετικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης θα ήθελα να εκφράσω δημόσια την θέση μου σχετικά με το περιβόητο ψήφισμα διαμαρτυρίας για την κατεδάφιση των καλυβών στο Δέλτα του ποταμού Έβρου.

Ως ΕΛΛΗΝΑΣ, ΘΡΑΚΙΩΤΗΣ και βουλευτής των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ αισθάνομαι εθνικό χρέος απέναντι στους συντοπίτες μου και στηρίζω εξαρχής αυτή την προσπάθεια.

Παραβρέθηκα στην ημερίδα διαμαρτυρίας για το εν λόγω ζήτημα και είχα εκφράσει ανοιχτά την στήριξη μου συνυπογράφοντας το αρχικό ψήφισμα μετά από πρωτοβουλία του δημάρχου Αλεξανδρούπολης.


Ουδέποτε αρνήθηκα να υπογράψω το ψήφισμα διαμαρτυρίας του  Κυνηγετικού Συλλόγου. Η μόνη μου  διαφωνία είχε να κάνει με το ύφος το κειμένου και με κάποια συντακτικά λάθη που έχρηζαν διόρθωσης.

Μάλιστα ζήτησα από τον  ίδιο τον Πρόεδρο του Συλλόγου να αλλαχθούν κάποια σημεία του κειμένου, όμως εκείνος αρνήθηκε. Προς αποφυγή  οποιασδήποτε παρεξηγήσεως και αντιπαράθεσης  εκφράζω για ακόμη μία φορά την στήριξη μου και τάσσομαι κατά της κατεδάφισης των καλυβών που αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα της ελληνικότητας της περιοχής του Δέλτα του Έβρου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου