Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

ΔΗΛΩΣΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ – ΜΑΡΙΑΣ ΓΙΑΤΑΓΑΝΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ


Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2013
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ  Α’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ – ΜΑΡΙΑΣ ΓΙΑΤΑΓΑΝΑ  ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ


«Στην τηλεοπτική εκπομπή του κ. Χαρδαβέλλα «ΑΘΕΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ» της 19-6-2013, όπου είχα την τιμή να είμαι καλεσμένη, διατύπωσα την άποψη ότι τώρα δεν πρέπει να γίνουν βουλευτικές εκλογές στην Ελλάδα αλλά να γίνουν τον Οκτώβριο του 2013.

Πρώτον, λοιπόν, πιστή στη θέση των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ότι πρέπει να διενεργηθούν εκλογές όσο το δυνατόν πιο σύντομα, τοποθέτησα αυτές κατά τον Οκτώβριο του 2013, και δεύτερον, αιτιολόγησα την προσωπική μου άποψη ότι δεν πρέπει να διενεργηθούν το καλοκαίρι του 2013, διότι έτσι θα βλάψουμε την βαριά βιομηχανία του τόπου μας που είναι ο τουρισμός μας.

Αναφέρθηκα μάλιστα  ειδικά στις ταραχές που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην γείτονα χώρα Τουρκία, λέγοντας χαρακτηριστικά, ότι πρέπει να επωφεληθούμε από την κατάσταση  αυτή στην κυριότερη ανταγωνίστριά  μας ώστε να διπλασιάσουμε τον τουρισμό μας και να ωφεληθεί έτσι η οικονομία μας.

Παραπέμπω στην εκπομπή «ΑΘΕΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ» που μπορεί να την δει οποιοσδήποτε στο αρχείο της εκπομπής στο διαδίκτυο.


Ξεκάθαρα επομένως αυτές  είναι οι θέσεις μου για τις  εθνικές εκλογές στη χώρα μας και είναι γνωστό, ότι εγώ λέω πάντα με σαφήνεια τις απόψεις μου χωρίς να αφήνω περιθώρια παρερμηνειών.

Σε όσους προσπαθούν με τις παραπάνω δηλώσεις μου να επιβεβαιώσουν σενάρια που κυκλοφορούσαν  περί συνεργασίας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΩΝ με τη ΝΔ, απαντώ ρητά και κατηγορηματικά: Αμετακίνητη πεποίθησή μου είναι ότι ο δρόμος των Μνημονίων που ακολουθεί η τρικομματική κυβέρνηση, πρωτοστατούντος του Πρωθυπουργού κ. Σαμαρά, είναι καταστροφικός για τον ελληνικό λαό και για τα εθνικά μας συμφέροντα. Γι’ αυτό το λόγο ΠΡΕΠΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ.

Αποκλειστικός γνώμονας για τις  συγκεκριμένες θέσεις μου είναι  το εθνικό συμφέρον (που κατ’ εμέ  ταυτίζεται απόλυτα με το συμφέρον του δεινοπαθούντος ελληνικού λαού) και η κοινή λογική».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου